Nu kreeg ik van daag een offerte van 100 blauwe leds, die ik een tijdje geleden heb aangevraagd.
Ik kreeg een aantrekkelijke prijs. van 49cent p/st.
da’s toch een mooie prijs.
Dus ga ik hem toch blauw maken.
Groeten, arjan
Hallo Arjan, mag ik vragen waar je die offerte heb aan gevraagd, wil zelf mijn SIDsynth ook blauw maken ( met blauw display, ziet 'ie er net zo uit als het orig. C64 scherm!) Maar kan ze ook nergens voor een redelijke prijs vinden…
Hallo Arjan, mag ik vragen waar je die offerte heb aan gevraagd, wil zelf mijn SIDsynth ook blauw maken ( met blauw display, ziet 'ie er net zo uit als het orig. C64 scherm!) Maar kan ze ook nergens voor een redelijke prijs vinden…
Als het nog niet definitief is zou ik er ook graag 100 willen, neem bij deze aan dat jij een bedrijf hebt. Mischien wordt het dan nog goedkoper, kan alles vooraf betalen, vergoeding, enz.
Als je hier geen zin in hebt, dan is het pech voor mij!
Er zijn wel inkoopacties, maar dat gaat tot nu toe altijd om van die super-heldere leds (op www.laupro.nl)
Als het nog niet definitief is zou ik er ook graag 100 willen, neem bij deze aan dat jij een bedrijf hebt. Mischien wordt het dan nog goedkoper, kan alles vooraf betalen, vergoeding, enz.
Als je hier geen zin in hebt, dan is het pech voor mij!
Er zijn wel inkoopacties, maar dat gaat tot nu toe altijd om van die super-heldere leds (op www.laupro.nl)
Als je geen zin hebt om iets te veranderen aan de source-code zou ik voor 2x20 gaan, deze gebruikt TK ook voor zijn MD-SID, lekker makkelijk dus.
Er is ook ergens een thread die hier over gaat, weet even niet meer waar, maar diegene probeerde een 2x16 display te gebruiken en dit ging niet helemaal goed. Mocht je een 4x20 display gebruiken worden standaard de onderste regels niet gevuld met data. Je zou dan de source code moeten aanpassen zodat je hier ook wat te zien krijgt. (bijv: BPM o.i.d.)
In combinatie met een blauw LCDtje een perfecte combinatie lijkt mij. (Nu alleen nog die PICs programmeeren, printplaten bestellen, onderdelen bestellen, solderen, testen, gefrustreerd raken, opnieuw solderen,testen,inbouwen en… muziek ermee maken…hmmmm duurt nog wel even) ;D