Sinds vorige week ben ik in het bezit van de Wilba MB-6582 base PCB en het Control Surface PCB. Veel onderdelen had ik nog liggen, omdat ik m’n Midibox
SID versie 1 nooit helemaal had afgebouwd, dus ik kon meteen beginnen aan versie 2.
Ik heb inmiddels bijna alle onderdelen in huis of in bestelling staan, maar 2 soorten onderelen zijn praktisch niet tegen normale prijzen in te vinden.
Het gaat om de volgende twee onderdelen:
De tacttile switches voor het control panel. Heb ik er 48 van nodig. Ik begrijp uit de handleiding dat ze 13mm hoog moeten zijn en dat het druk pookje spits moet toelopen van 3.5mm naar ongeveer 3.0mm. Ik heb gekeken op voti.nl en hij verkoopt soortgelijke switches. Die zijn echter of te kort, of te lang. 13mm heeft hij niet.
Bij Farnell kan ik ze ook niet vinden. Rapid electronics heeft ze, maar dan zit ik met hele hoge verzendkosten en bovendien zijn die 48 tact switches dusdanig goedkoop dat ik niet aan de minimum order drempel kom.
Het tweede onderdeeel wat ik zoek is de Dual gang pot 500K log. Zijn er 4 van nodig. Het zijn de pots die uitsteken aan de achterkant.
Tot slot hoop ik dat iemand in staat is de bootloader voor mij op de PICS te zetten. Ik heb daar de programmer niet voor. Althans niet voor dit type PIC.
Heeft iemand de betreffende onderdelen toevallig nog liggen of weet iemand hoe ik er tegen normale bedragen aan kan komen? UIteraard vergoed ik alle kosten.
Alvast bedankt.