Sjezis alex wat een vet ontwerp.
Hoe wil je dat gaan realizeren? Ik heb er geen idee van hoe je die matrix wilt gaan aansluiten. Maar dat komt omdat ik van de midibox eigenlijk nog geen kaas heb gegeten 
De tb3030 gebruikt een ac adapter. ik had gewoon 15V ~ nodig. Dus geen interne voeding.
als je me kunt vertellen hoeveel prik je nodig hebt en wat voor prik dan kan ik misschien wel wat schema’s voor je opzoeken. 230 naar 15-12 15-0-15 wat vertel 
Greetz Jef
Hoi,
de aansluiting van de Matrix staat nog niet vast, maar na overleg met Thorsten is de meest voor de hand liggende methode het gebruik van 8x7 ledjes, met voor iedere rij en kolom een drukknop. Druk de 2 knoppen in die corresponderen met het kruispunt van de functie die je wilt hebben, en het ledje gaat aan (en de functie wordt actief natuurlijk).
De voedig moet 12v gelijkspaning leveren (op de Core module zit een gelijkrichter, maar op de SID module geloof ik niet), maar het signaal moet wel zo clean mogelijk zijn. De SID modules trekken ieder minder dan 100mA, de Cores trekken ongeveer 500mA als een (backlit) display is aangesloten, en ongeveer 100mA als ze zonder display werken. Aangezien ik de backlight apart ga aansluiten kun je uitgaan van 100mA. De Cores werken wel op 7V tot 10V, of ze ook 12V kunnen hebben weet ik niet, maar ze hoeven in ieder geval niet zo’n stabiele toevoer te hebben als de SIDs. De overige modules trekken hun stroom uit de core, dus op een rijtje:
100mA 12V *3
100mA 7V-10V *3
500mA 12V
800mA 12V en 300mA 7V-10V dus. Alles gelijkspanning maar, hoewel de 7V dus ook wissel mag zijn. Als we uitgaan van 1A 12V en 500mA 7V-10V hebben we ook nog lekker wat overhead, wat handig kan zijn voor het interne geheugen wat ook geplanned staat 8)
De interne voeding is geen verplichting, maar ik hou nou eenmaal niet van losse adapters, gaan altijd stuk of raken kwijt. 
Als je wat vette demo’s wilt horen moet je even demo’s 1 en 8 van Thorsten downloaden van de MIDIBox SID pagina: http://www.ucapps.de/midibox_sid.html
Vooral nummer 8 is übervet.
Gr, Â Alex.