ik geloof dat dit ongeveer m’n eerste post is hier, dus bij deze: hoi! ik ben bas! ![]()
om gelijk maar met de deur in huis te vallen:
ik wilde wat 40*2 lcd’s bestellen bij voti.nl, maar ze zijn uitverkocht, merk ik.
is er hier toevallig iemand die er nog 2 heeft liggen voor ongeveer zo’n prijsje?
of gewoon een andere plek waar ze voor een niet-belachelijk bedrag te vinden zijn 8)
danku!
bas