TK: 10x SID (evt. verpakt in C64)

Ik heb een stapeltje C64’s liggen die ik niet meer ga gebruiken omdat ik er nog 20 heb  ;D

Per stuk 20 euri, alles in 1 keer voor 150. Alleen de SID of de complete C64.

geensleutel@quicknet.nl

Afhalen in Hoorn NH of verzenden voor de koper.

20 euro voor een c64??? hahahaha, aardig gek.

5 euro is nog teveel.

Wel ik ben nog op zoek naar een tweede 6581 SID, dus als iemand me kan helpen mag die me altijd een PM sturen…

:slight_smile:

cheers!

ik heb mijn c64 gekocht voor 4 euro bij Het Goed (tweedehands winkel), en de voeding was 3 euro.