Ik heb een stapeltje C64’s liggen die ik niet meer ga gebruiken omdat ik er nog 20 heb ;D
Per stuk 20 euri, alles in 1 keer voor 150. Alleen de SID of de complete C64.
geensleutel@quicknet.nl
Afhalen in Hoorn NH of verzenden voor de koper.
Ik heb een stapeltje C64’s liggen die ik niet meer ga gebruiken omdat ik er nog 20 heb ;D
Per stuk 20 euri, alles in 1 keer voor 150. Alleen de SID of de complete C64.
geensleutel@quicknet.nl
Afhalen in Hoorn NH of verzenden voor de koper.
20 euro voor een c64??? hahahaha, aardig gek.
5 euro is nog teveel.
Wel ik ben nog op zoek naar een tweede 6581 SID, dus als iemand me kan helpen mag die me altijd een PM sturen…
![]()
cheers!
ik heb mijn c64 gekocht voor 4 euro bij Het Goed (tweedehands winkel), en de voeding was 3 euro.