Hej,
Jag håller fortfarande på med min Midibox64 men tänkte ändå börja med MIOS för att det verkar så kul ![]()
Skulle beställa från rs-components, t.ex encoders som bara finns där och fick beskedet att de bara hanterar företag (faktura) numera och inga privatpersoner !!
Är det någon som har en lösning på detta? Eller är det någon vänlig själ som bor i stockholm och har ett företag?
/Johan Adwall