Kleine dingetjes nodig

Voor een knutselprojectje heb ik 1 keramische (of film) condensator nodig van 22nF (dus nummer 223 uit mijn hoofd).

Tevens heb ik een Logaritmische potmeter van 100K nodig.

Als je wat hebt liggen: PM, mail, reageer, whatever, prijs komen we wel uit.

Gr,  Alex.

Hey Alex,

Ik zal wel even kijken wat ik heb liggen.

Groeten,

Jeffry

Hey Jeff, ook nog steeds aan het midiboxen zie ik? Ik zag ook dat je geinteresseerd was in Wilba’s PCB, misschien kunnen we de verzending samen doen zodat we daar beiden op besparen?

Ben je nu met een projectje bezig of is het vooral muziek/herrie maken?  ;D

Hey Jeff, ook nog steeds aan het midiboxen zie ik? Ik zag ook dat je geinteresseerd was in Wilba’s PCB, misschien kunnen we de verzending samen doen zodat we daar beiden op besparen?

Ben je nu met een projectje bezig of is het vooral muziek/herrie maken?  ;D

Hahaha het is vooral geen muziek maken en ook niet midiboxen.

Samen voor Wilba’s pcb is ok by me.

Is a of b logaritmisch?

Is a of b logaritmisch?

A is lineair in ieder geval, dus b is log denk ik.

dan heb ik een gebruikte 100k voor je liggen

hebbe hebbe hebbe!  :wink:

kan ik mijn distortion afmaken  ;D

Dan nog een Core en SID afmaken om de distortion met de SID te kunnen testen, heb een leuk en simpel circuitje gemaakt wat op papier best veelzijdig is, ben erg benieuwd…

Kan ik hem ergens ophalen, of kun je hem opsturen dat ik de verzendkosten naar je overmaak ofzo?

Ik stuur m wel even via de post. Geen kosten aan verbonden.

Pm mij jouw adres even.

Groeten,

Jeffry

pm verstuurd :wink: