Hej Midiboksere.
Jeg vil høre om der var nogen, som kunne hjælpe mig med at brænde en pic18f452.
Jeg har forsøgt mig med min jdm programmer, og har sat en ekstra 10k modstand på, men uden held.
Jeg bor i københavn.
vh Pelle
Hej Midiboksere.
Jeg vil høre om der var nogen, som kunne hjælpe mig med at brænde en pic18f452.
Jeg har forsøgt mig med min jdm programmer, og har sat en ekstra 10k modstand på, men uden held.
Jeg bor i københavn.
vh Pelle
SÃ¥ lykkedes det mig at programmere 18F452 med IC Programmer og windows 98. Det gjorde en forskel at bruge win 98 i stedet for xp.
![]()
Allt är lite retro med MidiBox
Grattis för bränningen! ![]()