Erg goedkope 19" kasten 4he

Hallo nederlanders,

Voor degene die nog geen behuizings plannen hebben. Check deze link maar eens uit. Mooie 4he 19’’ kast voor maar 25 eurie!!!

Ga er zelf twee bestellen. 1 voor mijn sid (eigen cs met 16 tot 32 pots ipv de encoders voor de cc’s) en 1 voor een encoder controller voor mijn favoriete softsynths (maakt gelijk mijn drehbank overbodig ).

Waar is de link dan? ;D

:slight_smile: ben een beetje wazig. vrijdag avond  ;)

http://www.etnshops.com/supermoduul/listings/263.html

Handige site, jammer dat ie niet in het engels is voor de rest van het forum.

ik vertaal het wel even voor de rest

Goeie optie! Zo te zien is de frontplate ook los te halen zodat je er een Schaefer plaat op kunt zetten… ik ga hem zeer waarschijnlijk bestellen!

Even een tip. Waarom schaefer, die gasten zijn duur. Koop een goedkope bovenfrees en twee lijmklemmen. Daar kun ook perfecte vierkante gaten mee maken.

Even een tip. Waarom schaefer, die gasten zijn duur. Koop een goedkope bovenfrees en twee lijmklemmen. Daar kun ook perfecte vierkante gaten mee maken.

Maar als je er ook nog ongeveer 200 ronde van 3mm bij moet maken op precieze afstanden dan is het toch wel een k*twerk… toch maar laten doen dan denk ik  ;)

Als je de full surface gaat maken met al die leds zou ik dit ook maar doen ja  ;D. Ik vind zelf alleen die matrix niet echt nodig, dat kan wel via de editor. Maar het ziet er natuurlijk wel indrukwekkend uit, zeker na een grammetje northernlight  ;)

Hey gasten..

Ik heb afgelopen donderdag zo’n 19" 4HE kast besteld, kreeg m dinsdag binnen! Trouwens een errug mooie kast..!

Ga ik gebruiken om de top van mijn Johnson JM150 (gitaarversterker) in te bouwen.. Is wat makkelijker te transporteren.

Dus zeker een aanbeveling voor iedereen die op zoek is naar een mooie behuizing!

ps: ze kunnen m ook frezen als je dat vantevoren aangeeft!

Ik  weet niet hoeveel ze ervoor vragen, maar ik vermoed dat ze niet al te duur zijn.. :-X

http://www.etnshops.com/supermoduul/

Mzzl

Gerard

Hey gasten..

Ik heb afgelopen donderdag zo’n 19" 4HE kast besteld, kreeg m dinsdag binnen! Trouwens een errug mooie kast..!

Ga ik gebruiken om de top van mijn Johnson JM150 (gitaarversterker) in te bouwen.. Is wat makkelijker te transporteren.

Dus zeker een aanbeveling voor iedereen die op zoek is naar een mooie behuizing!

ps: ze kunnen m ook frezen als je dat vantevoren aangeeft!

Ik  weet niet hoeveel ze ervoor vragen, maar ik vermoed dat ze niet al te duur zijn.. :-X

http://www.etnshops.com/supermoduul/

Mzzl

Gerard

Toppie die site zag er zo oud uit dat ik dacht ow die hebben niks meer. Moet ook maar es een kassie bestellen denk ik.

Toch is er ook ander leuk spul daar te krijgen.

mijn god om gebruik te kunnen maken van die frontplaat dienst moet je 4e graads wiskundig afgestudeerd zijn volgens mij :smiley:

mijn god om gebruik te kunnen maken van die frontplaat dienst moet je 4e graads wiskundig afgestudeerd zijn volgens mij :smiley:

Schaeffer past vast ook wel als je de gaatjes laat corresponderen.

Ben je btw al weer wat verder met de box, tijdje nix gehoord…

Schaeffer past vast ook wel als je de gaatjes laat corresponderen.

Ben je btw al weer wat verder met de box, tijdje nix gehoord…

Ben op me gemakkie bezig. Heb t erug druk op werk de laatste tijd.

En jij is ie al af?

En jij is ie al af?

grappenmaker!

;D ::slight_smile:

eerst eens even mijn relatie proberen te redden, dan maar weer midiboxen…  :)

grappenmaker!

;D ::slight_smile:

eerst eens even mijn relatie proberen te redden, dan maar weer midiboxen…  :)

Damn meen je dat nou. K ik wens je t allerbeste toe.

En anders wil ik wel ff langs komen als relatie bemiddelaar :smiley:

weet iemand goedkope 2HE kasten evt zonder front paneel?