Voor degene die nog geen behuizings plannen hebben. Check deze link maar eens uit. Mooie 4he 19’’ kast voor maar 25 eurie!!!
Ga er zelf twee bestellen. 1 voor mijn sid (eigen cs met 16 tot 32 pots ipv de encoders voor de cc’s) en 1 voor een encoder controller voor mijn favoriete softsynths (maakt gelijk mijn drehbank overbodig ).
Even een tip. Waarom schaefer, die gasten zijn duur. Koop een goedkope bovenfrees en twee lijmklemmen. Daar kun ook perfecte vierkante gaten mee maken.
Even een tip. Waarom schaefer, die gasten zijn duur. Koop een goedkope bovenfrees en twee lijmklemmen. Daar kun ook perfecte vierkante gaten mee maken.
Maar als je er ook nog ongeveer 200 ronde van 3mm bij moet maken op precieze afstanden dan is het toch wel een k*twerk… toch maar laten doen dan denk ik ;)
Als je de full surface gaat maken met al die leds zou ik dit ook maar doen ja ;D. Ik vind zelf alleen die matrix niet echt nodig, dat kan wel via de editor. Maar het ziet er natuurlijk wel indrukwekkend uit, zeker na een grammetje northernlight ;)