Wie o wie, wil twee pic’s voor mij programmeren met de bootstrap loader. Ik heb al 1 voorgeprogameerde die momenteel voor mijn SID synth testomgeving gebruik, maar ik ben zelf niet in bezit van een JDM.
Ik zou er nog graag 2 voorgeprogrammeerd hebben voor andere tests.
In ruil daarvoor stuur of breng ik 1 of 2 MOS 6581 mee.
Het heeft geen haast, ik zit nu in een verhuizing. Dus zal toch pas na 1 januari worden en ik kan al lekker experimenteren met met voorgeprogameerde pic. Ik heb mios al aardig onder de knie en ik kan de cs al behoorlijk customisen. Dus wie weet kan ik jullie daar ook nog mee van dienst zijn
Ik heb een JDM, maar ik weet nog niet of ie het doet of zelfs nog steeds doet.
Ik heb die namelijk veel eerder als de rest gesoldeerd en toen een PIC mee geprogrammerd via mn latop. Hij verifieerde alles als ok zijnde. Maar ik heb nog niet kunnen proberen of het nou ook daadwerkelijk goed is gegaan, want ik heb pas sinds kort de Core afgesoldeerd.
Daar komt nog eens bij dat ik last heb van oxidatie op sommige van mn pcb’s waaronder de JDM.
Je mag het dus van me proberen om ze te laten programmeren door mij, maar ik kan je dus niks garanderen.
Ik wacht wel af na januari wie er interesse heeft om ze te programmeren.
@twin-X ik ben zelf de gelukkige bezitter van 12 SID’s (ik ben niet van plan om zo’n quad sid te maken, maar twee of drie single sid synths), en aangezien je hard omhoog zit, kun je er wel eentje van me krijgen, ik heb er 12 kunnen kopen voor 10 euro :). Hoef ik niets voor te hebben behalve dat je de verzendkosten voor je rekening neemt.
Ik wacht wel af na januari wie er interesse heeft om ze te programmeren.
@twin-X ik ben zelf de gelukkige bezitter van 12 SID’s (ik ben niet van plan om zo’n quad sid te maken, maar twee of drie single sid synths), en aangezien je hard omhoog zit, kun je er wel eentje van me krijgen, ik heb er 12 kunnen kopen voor 10 euro :). Hoef ik niets voor te hebben behalve dat je de verzendkosten voor je rekening neemt.
groeten
Harstikke tof van je :). Je gaat nog van me horen binnenkort