I have two spare Fatar 88 key hammer keybeds I’d like to pass on. I used them with MidiboxKB, but I don’t need them anymore. Both have a custom matrix shift register board fitted onto them so you can just connect them to an ARM based MBCore. One comes inside a Studiologic SL880 enclosure, the other one in a GEM Promega 3 case. (The original electronics for both were broken beyond repair and don’t exist anymore).
They’re located in Germany in/near Nuremberg.
Local pickup preferred, shipping to Germany and maybe EU possible.
Price: make me an offer, also fine with trading for (smaller) MIDI/Audio electronic stuff
Ich habe zwei Fatar Klaviaturen mit 88 gewichteten Tasten, die ich gerne weitergeben würde. Ich habe beide mit MidiboxKB benutzt. Die eine kommt als Studiologic SL880, die andere als Gem Promega 3. (Die Originalelektronik war unreparabel defekt und existiert nicht mehr). Beide haben eine Matrix Scanner Platine mit den Schieberegistern montiert, die man direkt an einen ARM basierten MBCore anschließen kann.
Standort: In/Nähe Nürnberg
Abholung würde ich bevorzugen, aber ich kann sie auch innerhalb Deutschlands und ggf. EU versenden.
Preis: Mach mir ein Angebot
Tausch gegen andere (kleinere) Midi/Audio relatierte Hardware ist für mich auch denkbar.