Online PIC winkel.

bezoek deze pagina eens:

http://www.voti.nl/winkel/index.html

errrug goeie prijzen, en lage verzendkosten: 3 euro.

Daar heb ik 1.5 jaar gelden ook dingen besteld. Best goed. Ik zie dat ie zn assortiment aardig heeft uitgebreid.

Ik heb daar wat onderdelen besteld. Snelle levering en best goedkoop. Vooral die ic voetjes zijn niet duur. :slight_smile: