Modération.....

Juste un petit mot pour rappeler qu’il faut bien choisir son titre de topic afin de faciliter les recherches .

Merci !

Gilles 8)

Modérateur.

Pilo is now also a moderator of this group

(hope this is ok, Pilo? I haven’t asked you ;-))

Best Regards, Thorsten.

hehe as long as I didn’t click on the remove to a message option by mistake this is ok :wink:

;D ;D !!! SAY “HOURAH” TO THE NEW MODERATOR !!! ;D ;D

Gilles 8)