mike's sjop

Hi :wink: ,

Ik ga weer eens wat printplaatjes bij mike bestellen! Is er iemand die mee wil bestellen?

Hi :wink: ,

Ik ga weer eens wat printplaatjes bij mike bestellen! Is er iemand die mee wil bestellen?

Ok niemand dus…  :-/

ze zijn al besteld

Ok niemand dus…  :-/

ze zijn al besteld

Hmmm,

Ik let ook echt niet goed op. Ik had best met je mee willen bestellen. Volgende keer maar dan…

Hmmm,

Ik let ook echt niet goed op. Ik had best met je mee willen bestellen. Volgende keer maar dan…

Ik moet ook nog een bestelling doen, kan het nog steeds besteld worden na al dat gedoe over PCB’s? Als je nog niets besteld hebt, laat maar weten dan kunnen we samen bestellen… trapstate (at) hotmail (dot) com

Ik moet ook nog een bestelling doen, kan het nog steeds besteld worden na al dat gedoe over PCB’s? Als je nog niets besteld hebt, laat maar weten dan kunnen we samen bestellen… trapstate (at) hotmail (dot) com

gedoe met pcb’s  ???

Je kunt nog gewoon bij hem bestellen hoor, alleen is ie nu op vakantie. Dus je zou na zondag hem weer kunnen bereiken. Ik heb eigenlijk ook weer een aantal printjes nodig, ik heb weer een C64 op de kop kunnen tikken. Dus quadro-SID is comming to town  :o

gedoe met pcb’s  ???

Je kunt nog gewoon bij hem bestellen hoor, alleen is ie nu op vakantie. Dus je zou na zondag hem weer kunnen bereiken. Ik heb eigenlijk ook weer een aantal printjes nodig, ik heb weer een C64 op de kop kunnen tikken. Dus quadro-SID is comming to town  :o

Zullen we met zn drieen n gezamelijke inkoop doen?

Zou dat wat in prijs schelen denk je?

En ff een datum afspreken, want ik zit nog 1,5 week krap bij kas.

Zullen we met zn drieen n gezamelijke inkoop doen?

Zou dat wat in prijs schelen denk je?

En ff een datum afspreken, want ik zit nog 1,5 week krap bij kas.

Ja, ik vind het best !

Oja en over die 1,5 week… daar heb ik al helemaal geen problemen mee. Vanaf juli is het overmaken van Euro’s binnen de EU eindelijk gratis :smiley: !!!

kan er eindelijk zonder al te veel rompslomp in Duitsland geshopt worden… ebay.de en reichelt.de here we come.

Dus sluitingsdatum van deze IA op 1 juli zetten?

gr,

Che

Ja, ik vind het best !

Oja en over die 1,5 week… daar heb ik al helemaal geen problemen mee. Vanaf juli is het overmaken van Euro’s binnen de EU eindelijk gratis :smiley: !!!

kan er eindelijk zonder al te veel rompslomp in Duitsland geshopt worden… ebay.de en reichelt.de here we come.

Dus sluitingsdatum van deze IA op 1 juli zetten?

gr,

Che

Is t nou al omgedoopt tot IA?

1 juli vind ik prima.

We moeten elkaar zo snel mogelijk maar eens emailen om wat afspraken te maken.

Is t nou al omgedoopt tot IA?

1 juli vind ik prima.

We moeten elkaar zo snel mogelijk maar eens emailen om wat afspraken te maken.

1 juli vind ik ook prima, voorlopig houd ik het denk ik nog op 1 SID, maar die quattro ziet er goed uit! Hmmm..  misschien heb ik tegen die tijd wel wat samples gehoord en wil ik er ook een :slight_smile:

1 juli vind ik ook prima, voorlopig houd ik het denk ik nog op 1 SID, maar die quattro ziet er goed uit! Hmmm..  misschien heb ik tegen die tijd wel wat samples gehoord en wil ik er ook een :slight_smile:

ik wil ook wel een setje pcb’s.

vanaf bepaald bedrag is het gratis verzenden toch?

ik wil ook wel een setje pcb’s.

vanaf bepaald bedrag is het gratis verzenden toch?