Hallo daar,
Nou ben vandaag helemaal naar utrecht afgereisd om daar een c64 te vinden en het is gelukt!! 1500 stands heb ik doorgelicht en heb helaas maar 1 (maar ben toch heel blij) commodore 64 kunnen vinden.
Het was niet de 6581 maar de 8580.
Ik zit nu te twijfelen wat te doen, ik wil 2 sids in een 19" rack bouwen, maar zal ik nu 1X8580 en 1X6581 gebruiken of doorzoeken voor 2X6581 of 2x8580
Tips?
twee verschillende is misschien interessanter, maar kan ik die dan ook op 1 voeding laten werken?
En heeft iemand nog sids over en wil misschien ruilen?