Hoi,
Ik ben een newbe. Ik hoop hier een pak
bij te leren en te proberen.
Al jaren ben ik gek van de C64 sound,
en droom ik ervan een synth te hebben
die zo’n vette (lofi) leads er authentiek
uit kan persen… En zie, dromen kunnen
waarheid worden…
Mits inspanning…
Ik zou een 4Sid synth willen maken.
Ik ben momenteel bezig met onderdelen
te sprokkelen. Heb enkele pics binnen
een paar dagen, en moet zelf nog een
pic programmer maken… Heb er wel eentje,
maar die is voor kaarten…
Ook een lcd schermpje moet er komen…
Nu vroeg ik me af (misschien kan het wel dom
klinken, maar jah…) kan eventueel een gsm
scherm ook niet als lcd gebruikt worden?
Daar heb ik namelijk nog een party van, kan
wel nuttig zijn dan…
En wat is de beste “schermgrootte” om mios
te “projecteren”?
Bedankt voor de uitleg alvast,
Groetjes,
Axel…