Net aangemeld na de (her)ontdekking van de SID(synth). Mijn plan is voorlopig een simpele MidiSid te maken, aangestuurd door een midi-keyboard.
Ben ik de enige in Nederland die daar momenteel mee bezig is?
Net aangemeld na de (her)ontdekking van de SID(synth). Mijn plan is voorlopig een simpele MidiSid te maken, aangestuurd door een midi-keyboard.
Ben ik de enige in Nederland die daar momenteel mee bezig is?
Nee ;D
NorthernLightX en ik zijn bezig.
Ikzelf ben bijna klaar.
Bedankt voor de reactie:
Ik maak me geen zorgen over de hardware, dat lukt wel, onderdelen zijn onderweg of al binnen. Aan de praat krijgen lijkt me lastiger, hopelijk kan ik leunen op andermans ervaring.
Je kunt ons altijd vragen! Success met bouwen alvast!