Op www.microchip.com kan je gratis samples van hun produkten bestellen, waaronder de PIC18F452I/P en bankstick chip (ben even het typenummer vergeten).
Je hoeft alleen wat gegevens in te vullen voor de registratie. Iedereen die niet graag zijn gegevens invult op internet heeft pech, want ze moeten toch echt een adres en dergelijke hebben om je bestelling naar toe te sturen.
Microchip claimt dat er eventueel wat importkosten bij kunnen komen, maar ik hoefde niks aan de FedEX koerier te betalen, handtekening was genoeg.
Ik had mijn bestelling binnen 5 a 6 dagen binnen!!
Ik zou het helaas niet weten, omdat ik zo lomp was om die te vergeten bij mijn bestelling. Mijn bestelling bestond uit 3 PIC18F452. Maar je kan elke maand een nieuwe bestelling doen, dus tegen de tijd ik die IC’s voor de bankstick nodig heb, bestel ik ze wel opnieuw samen met een paar extra PIC’s of zo.
Klopt, zoals je ook in eerdere posts in deze thread kan lezen. Er staat ergens een typo tussen, maar je hebt gelijk.
Je kunt ook de 512 variant nemen, vooralsnog is de firmware niet in staat om meer dan 256 van deze chip te adresseren, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk. en dat keer 8 is eventjes 4MB ram i.p.v. 2, ik kan me tijden herinneren dat ik dat in mijn gloednieuwe PC had 8)
Een 6581? Heb ik voor je, ruilen tegen je 8580? Â ;D
/edit
even serieus, ik heb wat 8580s in bestelling staan, dus ik kan 1 6581 missen. ik weet alleen niet meer of ik die nou al aan Twin-X had beloofd :-[ . Uiteindelijk ga ik nog een 6581 over hebben, maar ik heb hem nu nog nodig om mijn step-B te testen…
Een 6581? Heb ik voor je, ruilen tegen je 8580? Â ;D
/edit
even serieus, ik heb wat 8580s in bestelling staan, dus ik kan 1 6581 missen. ik weet alleen niet meer of ik die nou al aan Twin-X had beloofd  :-[ . Uiteindelijk ga ik nog een 6581 over hebben, maar ik heb hem nu nog nodig om mijn step-B te testen…
Dan is ie dus voor jou. Ik heb 30 (juist, dertig) 8580’s besteld in duistland, en ik heb nu 4 6581. 2 voor mijzelf, 1 voor twin-x, dus 1 voor de hoogste bieder ;D
Het is nu nog even de vraag: wanneer… ik heb namelijk wel 3 sids gemaakt, maar allemaal met 6581 componenten. Eventueel kunnen we misschien iets ruilen als jij nog componenten moet bestellen?
Als je nog dingen bij reichelt nodig hebt kunnen we eventueel samen bestellen, en heb je al pcb’s van mike?