Encoder

ik vind het wel een beetje prijzig, ik heb net mijn encoders via NAT van het forum gekregen (alps vanuit canada), dat is allemaal prima gegaan, en ik heb ongeveer 56 euro betaald voor 32 encoders. (inclusief verzekerd verzenden vanuit canada). Er is erg veel vraag bij hem door andere forumleden, dus misschien wil hij nog wel een keer een actie starten, hij is goed te vertrouwen, je moet alleen wel cash via de post durven sturen of via paypal willen betalen, vraag hem maar voor de details.

Gr,  NLX

/edit actie was alleen wel zonder klik (undetented). Ik ben ook nog op zoek naar 1 encoder met klik, maar niet voor 4+ euro…

Hoi,

Aan iedereen die encoders wil:

Stuur mij een email met daar in het type en aantal en je adres naar arjanver at xs4all.nl

prijzen:

normaal €3,36

met klik  €4,05

verzend 7euro

ik mailje wel de totaal prijs met mijn bank gegevens.

Nog iemand interesse in LCD’s van crystalfontz?

Ik heb een europees adres waar ik ze gemakkelijker kan kopen dan in de usa.

Het is veel goedkopen met verzenden en betalen.

Als je is de usa besteld dat loop je ook nog kans dat je invoerrechten moet betalen(die rekening krijg je achteraf nog eens op je deur mat).

ik heb het een keer meegemaakt en het was bijna net zoveel als wat ik gekocht had.

Ik zie de mail wel verschijnen.

Groeten, Arjan

Groeten, arjan

En wat is je email dan?

ik vind het wel een beetje prijzig, ik heb net mijn encoders via NAT van het forum gekregen (alps vanuit canada), dat is allemaal prima gegaan, en ik heb ongeveer 56 euro betaald voor 32 encoders. (inclusief verzekerd verzenden vanuit canada). Er is erg veel vraag bij hem door andere forumleden, dus misschien wil hij nog wel een keer een actie starten, hij is goed te vertrouwen, je moet alleen wel cash via de post durven sturen of via paypal willen betalen, vraag hem maar voor de details.

Gr,  NLX

/edit actie was alleen wel zonder klik (undetented). Ik ben ook nog op zoek naar 1 encoder met klik, maar niet voor 4+ euro…

32 encoders? ga je twee sid’s bouwen?

Die mogelijkheid blijft natuurlijk bestaan  ;D

Ik weet het nog niet, misschien ben ik met mijn eerste controlsurface wel niet 100% tevreden, kan ik hem doorverkopen en zelf een nieuwe maken bijvoorbeeld. Of anders verkoop ik 16 encoders met knopjes door, raak ik hier ook wel kwijt denk ik…

Ik geef alleen maar aan dat het goedkoper kan (dat is ook voor veel mensen de reden om een midibox te bouwen i.p.v. een controller te kopen, toch?), jij kunt ze nog steeds van dienst zijn door zelf de encoders via NAT te regelen, ik zie geen problemen.

Nederlanders zuigen inderdaad, net zoals veel andere volken die sap uit een pakje drinken.

Ik heb ook mn encoders via Nat verkregen, maar:

Een quote van Nat:

Several people are interested in case someone cancels.

It would be definately possible to order from the same source, however, I won’t have the time until the summer to take care of that.  If someone would be willing to make the transaction, message me in private and we’ll try to manage something.  Nat’s Encoder Topic

ik vind het best..ik probeer alles zo dicht mogelijk bij huis te verkrijgen.

Ik heb bijna alles bij rs besteld omdat ik dan gewoon alle sin een keer krijg en wel de volgende dag…geen gewacht.

Ik heb namelijk een hekel aan wachten.

Als ej overal het goedkopste moet gaan zoeken…jeetje…ik zou daar gillend gek van worden.

Ik ga ook dus echt niet m’n blauwe crystalfontz lcd niet in de us kopen…duitsland…makkelijke mensen om mee te handelen…geen gezeik…klaar.

Wou ik effe kwijt.

Ik heb alles al…nog een paar dagen solderen en hij is af.

Dan nog m’n front panel laten maken en klaar.

Duurt toch nog wel een paar maanden hoor.

Ik zoek nog mooie drukknopjes, dat is zo’n beetje alles wat ik nog nodig heb. Oja, en nog een paar weken vakantie voor mijn vriendin, zodat ik wat tijd heb om te solderen  ;D

ik gebruik mooi vierkante grijze knopjes.

Ik zoek nog mooie drukknopjes, dat is zo’n beetje alles wat ik nog nodig heb

ConraaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAd !  ;D ;D ;D

(zie topic elders in NL deel forum)  ;)

ik vind het best..ik probeer alles zo dicht mogelijk bij huis te verkrijgen.

Ik heb bijna alles bij rs besteld omdat ik dan gewoon alle sin een keer krijg en wel de volgende dag…geen gewacht.

Ik heb namelijk een hekel aan wachten.

Als ej overal het goedkopste moet gaan zoeken…jeetje…ik zou daar gillend gek van worden.

Ik ga ook dus echt niet m’n blauwe crystalfontz lcd niet in de us kopen…duitsland…makkelijke mensen om mee te handelen…geen gezeik…klaar.

Wou ik effe kwijt.

Ik heb alles al…nog een paar dagen solderen en hij is af.

Dan nog m’n front panel laten maken en klaar.

Duurt toch nog wel een paar maanden hoor.

Ja en daarom wil ik ze via jouw bestellen maar als je mij geen mogelijk heid geeft om in contact met je te komen via email of als je geen gebruikt maakt van de pm hier dan schiet t voor mij ook niet echt op ;).

Plz geef je adres of reageer via pm. Ik ben bijna klaar met mijn bestel lijsten namelijk.

ik gebruik mooi vierkante grijze knopjes.

Ik heb interesse, heb je misschien een plaatjee/of linkje?

ConraaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAd !  ;D ;D ;D

(zie topic elders in NL deel forum)  ;)

Ik kan het niet vinden, linkje please?

Dit was als grapje bedoeld (ref. mijn post ivm of er iem. kort bij een conrad woonde) Ik heb nog enkele knopjes/schakelaars nodig vandaar…

Ik heb interesse, heb je misschien een plaatjee/of linkje?

Ik kan het niet vinden, linkje please?

Hmm ik had nog niet naar die drukknoppen gekeken. Hoeveel moeten we er in totaal hebben eigenlijk?

Ik denk dat deze wel ok zijn

conrad 707724-02

conrad 707732-02

conrad 707740-02

prijs 0,78 euro p/st

conrad 707600-02 in verschillende kleuren en klikt 0,44euro

conrad 701083-02 heel mooi maar ook duur 2,22 p/st

conrad 707724-02

conrad 707732-02

conrad 707740-02  

prijs 0,78 euro p/st

conrad 707600-02 in verschillende kleuren en klikt 0,44euro

Vrij duur voor dit soort type schakelaar, niet ? (ik heb trouwens nog een hoop tactswitches die ik binnenkort te koop zet (0.1eur/st), samen met nog wat ander spul, -stay tuned- heh.

conrad 701083-02 heel mooi maar ook duur 2,22 p/st

Dit lijkt op een voetschakelaar zoals op gitaar Fx doosjes, ook interessant.

Maar ikzelf wil deze:

CONRAD:

Switch: 705268

kapje: 705292

Samen ongeveer 1euro

kun je ook een LED in stoppen als je wil (gebruik dan wel transparant kapje  :)

Samen ongeveer 1euro

Dit is een schakelaar volgens conrad

Maar hij’s wel supper vet als dat kappie erop zit.

Wat is et nummer vandat ding met led?

Eh ?

Hier wat meer info:

http://users.pandora.be/DriftZ/Current%20Studio/LEDswitches.zip

toedeloe :slight_smile:

Eh ?

Hier wat meer info:

http://users.pandora.be/DriftZ/Current%20Studio/LEDswitches.zip

toedeloe :slight_smile:

Nou ik bedoel dus: Met een schakelaar onthoudt hij dus wat je doet. Na 1x indrukken heb je 1 ,druk je nog een keer heb je 0.

Bij een drukknop heb je altijd 0 tenzij de de knop ingedrukt houdt met je vinger.

Samen ongeveer 1euro  

volgens jouw definities is dit dan toch een drukknop, niet ? :slight_smile:

volgens jouw definities is dit dan toch een drukknop, niet ? :slight_smile:

? nee want conrad zegt schakelaar. Dus dit is verwarrend voor mij. In de specificatie staat switch en niet button.

Ik twijvel nu erg. Heb je deze dingen al toevallig want dan ga ik gewoon van jouw woord uit natuurlijk.