Bestellen bij reicheld?

Heeft er iemand al onderdelen bij Reicheld besteld vanuit België/Nederland?

Is er een minimumorder en hoeveel bedragen de vaste kosten?

Mijn OPL-module is klaar op de oscillatormodule na  :frowning:

Michaël

Minimaal orderbedrag is 150EUR…

Verdere kosten weet ik nog niet (ik ga binnenkort mijn eerste bestelling doen).

Misschien kunnen we elkaar verder helpen?

Ik heb het daarjuist gezien met mijn bestelling in te geven…

momenteel kom ik aan 20euro

maar ik zal maandag op school eens vragen of er nog iemand componenten nodig heeft

Houd rekening met ongeveer 30 euro aan verzendkosten en belastingen op een order van 150 euro. Ik heb een tijdje terug iets dergelijks georganiseerd hier, en als de componenten bij reichelt niet zo spotgoedkoop waren geweest had het niet rendabel geworden. Let ook goed op de aantallen bij de componenten die op je bevestigings-orderlijst krijgt, bij mij hadden ze bij een onderdeel van een euro ipv 10 stuks 40 stuks gezet (of iets dergelijks, weet het niet meer zeker), dan blijf je narekeken en zoeken waar de fout zit.

Gr,  Alex.

Als het 30 euro is, kan ik dan niet beter met mn OV richting grens gaan, en daar een treinkaartje richting reichelt-kantoor kopen, om daar mn spulletje zelf te gaan halen. Als het niet te ver in duitsland ligt, is dat misschien wat goedkoper…

als je tenminste dingen kan afhalen, en duits spreekt :stuck_out_tongue:

Als het 30 euro is, kan ik dan niet beter met mn OV richting grens gaan, en daar een treinkaartje richting reichelt-kantoor kopen, om daar mn spulletje zelf te gaan halen. Als het niet te ver in duitsland ligt, is dat misschien wat goedkoper…

als je tenminste dingen kan afhalen, en duits spreekt :stuck_out_tongue:

De meeste Duitsers spreken (redelijk) Engels, zeker bij een internationaal gorienteerd bedrijf als Reichelt. Afhalen is mogelijk, het adres staat ophun site.